Tuesday, July 12, 2011

demam

Aku tak berapa sihat kebelakangan ni. Tekak sudah mula rasa gatal-gatal dan sakit.Kepala terasa pening-pening lalat.Suhu badan yang kadang-kadang tinggi dan rendah.

Mungkin aku kurang minum air masak dan asyik minum nescafee je. Aku sekarang tengah masyuk minum nescafee sebab dulu gabungan rokok + nescafee akan membuatkan badan aku berangin dan kepalaku migrain. So aku jarang minum nescafe. Itu yang bila dapat minum tak leh stop dah.

Atau mungkin keadaan cuaca sekarang ni yang agak berjerebu. Di ofis aku, ramai jugak lah yang dah diserang dengan batuk-batuk dan selesema.

Atau mungkin juga demam liverpool yang akan berentap dengan Malaysia Sabtu ni.

Atau mungkin demam sebab dah berhenti merokok selama sebulan. Apa dah sebulan? :)

0 comments:

Post a Comment